Tuesday 28 September 2010

Oh no, sometimes the tears come

I går hadde jeg ikke snakket med mammaen og pappaen min på kjempe lenge. På sånn 4 dager kanskje. Og atte når pappa ringte da, da begynte meg å gråte med en dag. Huffameien. Selv om livet er herlig, vil man bare hjem noen få ganger i ny og ne. Så fikk et glass vodka orange, også var alt mye bedre. Litt bedre hvertfall.... Merkelig hvilken fiiin effekt alkohol kan ha noen ganger.

Gjorde nadaaa på jobb i dag. Skulle skrive en stillingsbeskrivelse, men hadde ikke internett. Oh noo, buhu, må bare sitte her og drikke kaffe og lese avisen i stedet! Og når sjefen kom tilbake og internet var back on, var det lunsj tid. Oh no, buhuu, må ut og spise good lunsj på restaurant med noe av folket på jobb. OHNO, BUHU, lunsjen varte så lenge at jeg ikke hadde tid til å jobbe mer, så måtte dra hjem. Det er det jeg kaller en produktiv jobbdag det:) Alle burde ha sånne hver dag. Da hadde verden vært et mye bedre sted å boo.

Nå skal jeg se på Californiacation. De på jobb syntes det er merkelig at en jente liker det, men assaa what´s not to love about HANK MOOODY!?

XX

No comments:

Post a Comment