Tuesday 7 September 2010

Sportyspice

Som dere vet er jeg ikke glad i å trene. Men Karianne tvinger meg. Siden jeg skal bli tynnere. Så vi dro på joggetur da, i den fine parken vår Wandsworth Common <3>

Også ser en mann skikkelig rart på meg. Også sier Karianne. "Du vet hva Wang er på engelsk?" Og jeg bare "nææh, en norsk skolee? En som lager prinsesse kjoler til bruder?" Hun bare "neeei, tror det betyr at du er homo daa". Jeg baree "øhh, særrr?" Så jeg gikk rundt med den genseren lissom. ÆÆ. Men det er den eneste treningsgenseren jeg haaar da, mongo mann, da får jeg bare være lesbo! Selv om han var litt kjekk da.

Men det var kjempe masse sol, og fint vær og sånt.. Skikkelig kos da:):) Vi så ut som sportyspices. En lesbo, en hetero. Yeah. Akkurat det vi aimet på!!

SE - fine været

Også toooo min senere så begynner det å bli litt overskyet.

Også tooo min etter det igjen så PØSER det. Og vi bare ser på hverandre og bare øøøh, vi er langt hjemmefra lissom. LAAANGT HJEMMEFRA. Så vi spurter da. Og blir klissvåte. Også stopper regnet. Fjooh. Så går vi klissvåte, hele veien hjem.....Også lager vi egg og tomatbønner nam. Slankematen sin det!

Også sover begge to på sofaen. Flinke pikene. ZzZZzzZ. Gleder meg til å trene i morgen.....

I morgen skal vi til Battersea PArk og spionere på familien til Eline!! Mohaha. Da skal vi være sneakypeaky spices.

OGSÅ SKAL JEG PÅ JOBB INTERVJU PÅ FREDAG! God unnskyldning til å shoppe. Må ha proffe najse jobbklær:) hihi.

PEace og Love og sånt

No comments:

Post a Comment