Thursday 16 September 2010

NORway here I come

Halla, Norge. Her kommer jeg lissom. Yeah. Har akkurat booooket flytbilletter til Ozlo. Big O. Er egentlig ikke så syre keen på å dra hjem lissssom, men atte de hjemme klarer seg ikke hjemme alene. Mamma må ta en tur til Ozzlo, og passe på barna sine (les: Louise Therkildsen). Blir kosemoseoverdose daaa:):) Vil ikke si når, skal surprise you!


Også har jeg sett en kjendis i dag. Og han bor her jeg bor.. Men atte visste ikke hvem han var. Og jeg blikket han litt siden han var litt kjekk, sånn gammel kjekk, litt FILF, også hadde han en SUPAH CUTE doggy. Også trodde han jeg så på han fordi han var kjendis og jeg bare "NAHAA, du er kanskje deeegh, men ikke så deeegh at du kan være kjendis deegh".. Skal ikke blikke han neste gang jeg ser han. Uavhengig av hvor chill han er... (han var med i take that lissom..)

Men nå gleder jeg meg til å komme hjem! Ikke fordi jeg savner noen da.. Fordi jeg har glemt syre mye klææær og skoo!!

Peace & Love

No comments:

Post a Comment