Saturday 11 September 2010

Lost Engel

Føørst må jeg fortelle litt om hvilke hendelser som foregikk under gårsdagens forløp. Jobbintervjuuuu skikkelig tidlig da, sånn kl.11.30, så måtte står opp syre tidlig. Aldri igjen tenkte jeg da, evah evah evah. Også bare, hvis jeg får jobben, blir det hver dag da. Æææ. Men tok på meg skikkelig pene klær, sminke og fikset håret kjempe pent. Så fikk jobben daa. Ja mann, newest intern lissssom. Så måtte shoppe da, sånn reward lissom.
Antrekket som gjorde at jeg fikk jobben. Yeah.

PLUSS moralsk støtte fra Flora

Også gjorde jeg det da, shoppet fordi jeg fortjeente det, så tenkte jeg "shiitttt mann" har brukt alle pengene i hele verden nå, så PAPPA SEND MER PENGER! men pappaen min hadde jo gjort det alt daaaa<3>

Så ble vi invitert i bursdag, til en eller annen som vi ikke visste hvem var, (bare at han var den eneste afrikaneren på utestedet, så han skulle være lett å spoootte! så han aldri). Men så skulle vi liksom være der 8p.m også dro vi hjemmefra 10p.m! OGså går vi av på feil buss-fuckings-holdeplass!!! OGså går vi på en random buss. OGså plutselig sier en annen random "that´s the lost angel..." OG dørene på bussen er steng daaa, så Synne løper og sparker opp døra! Også ser den jævla døøørvakten det da, så han tror jeg er skikkelig fjortissfylla 2010, og spør om legg. jeg bare "halla, ijm eighteeehn" han bare "yeah, sure, but it´s ok for tonight..." Mafakkern, trodde jeg var mindreåårig assss...

Så møter Synne Mo. Som feirer at han er ferdig med Ramadan. Elsker de ville kvelden jeg har hatt tidligere ass, hvor jeg bare har gått crazy fordi jeg er ferdig med ramadan ......... Såå Mo hadde 5 tequila linet opp da, også delte han med Synne. Som overtalt han om at dette hadde vært en skikkelig hard ramadan for henne også!! Elsker Ramadan fylla.

Men nok om den kvelden. KArianne fikk aldri grabbet Tom i ballene, eller spyttet han i ansiktet.. What a shaaame

No comments:

Post a Comment