Saturday 25 September 2010

Covent Garden not really a garden

Høst i London. Solen skinner, trærne begynner å bli oransje og røde. Så vi valgte å ta turen til lovely Covent Garden. Det er ikke en hage assa. Det er et sted. I London. Som Synne elsker masse.  Så vi spaserte rundt i de små gatene, forbi chingchongchinatown og koste oss masseeee. OGså spiste vi TAPAS. Det er spansk. Det er småmat. Men vi spiste masse, så da hjelper det ikke om det er små mat lissom!!

Eline i Hagen.. El i Hagen. lol


Også plutselig får Synne en gave. En bitteliten en. Som er pakket inn i matpapir og greier. Også åpner jeg den. Også er det jammen meg to bittesmå sånne melkesjokolade biter. Okei, det hørtes kanskje dumt ut, men vet du HVOR glad jeg ble!? TAKK PETTERSEN!

Assa, når man er i London, er det ikke mye man savner, tror kanskje jeg BARE savner melkesjokis, men HERRE som jeg savner det.. Så har spart den.


NAM

Skal nyte den kjempe når jeg er ferdig med middaaan og Wall Street. Som er verdens rareste film. Som alle liksom har sagt jeg MÅTTE se. Jeg skjønte jo ingenting! Men tror Charlie Sheen jobbet på børsen, også plutselig jobber han som vaskehjelp, så han må ha mistet jobben sin. Orket ikke se mer. Men det kommer en 2´er snart. Den skal sikkert handle om Charlies eventyr som vaskemann.. Hihihi.

Også når vi var i byen i sted så måtte vi tisse. Så spurte en mann kjempe pent "Could I pliz låne looen?". Og mannen bare "ehhh, the public toilet is just around the corner". HAHAHAHAHA. Jeg måtte leee. Tror han jeeeeg går på public toilet? Omg. Så jeg sa det til han "Excuse meee, but do I look like the kind of person that would go to a public toilet!?" Omg, dumme mannen. Syntes synd på han. Han var jo bare servitør. Loooser.

I morgen skal jeg på piknik, og på regent street festival! Jej!

No comments:

Post a Comment