Thursday 23 September 2010

Lost angel goes lost society goes blind tiger

Etter en helt fantastisk dag skulle jeg og Karianne ut og feire min "1 MÅNEDS DAG" i London.Også har vi blitt stor fan av "the lost angel", så hvooorfor ikke dra på søsterrestauranten "Lost Society" lissom.  Så tok vi med oss noen svennor, Linnea og Hanna og headet til Clapham. Som jeg trodde var skummelt, men det var det ikke! Slutt å være så dømmende, Synne!! Herregud ass.

Så når vi endelig når vår destination, står det bare "Sorry, closed". Men hva faen? Har lissom bestilt bord da. Var veldig nære å bare ringe og skjelle de ut...

Men så står det et skilt "Have you ever tried the blind tiger?" og en liten pil mot en stor svart dør og en ringeklokke. Så vi ringer på da. Mannen åpner luken og bare "Name?". "Eh, Hoffmann" (bruker bare Hoffmann her, for da tror alle jeg er i familie med han amerikanske kjendisen..)
Så åpner døren da han skjønner vi har reservert.. Også er det ingen der. Jeg bare "Que pasa? Are weee the only ones here!?". (Jævlig smell at jeg hadde valgt restaurant....) Så ser han dumt på meg og sier "we try to keep it secret, it´s like a secret society from the 1920´s", følger oss opp en trapp og ikke et nydelig lokale med stearinlys og live jazz musikk. Nydelig mat, nydelig vin og nydelige mennesker!




A PERFECT CELEBRATION OF MY FIRST MONTH IN LONDON

No comments:

Post a Comment