Thursday 2 September 2010

I love my phone

I går var det barnebursdag for Nuno. Vil egentlig ikke snakke om det i det hele tatt. Men hvis du ser for deg 10 barn, kake, ballonger, vannkrig, skriking, gråting. Helvete. Aldri igjen.. Skjønner ikke hvorfor man feirer bursdagen til en to åring egentlig, tror du han husker noe??
Etter Fred sin bursdag om to uker, skal jeg aldri i barnebursdag igjen. Barna mine kan bare drite i å feire i nærheten av meg!!

I dag har jeg fått verdens kuleste telefon i hele verden:) Den er så kul at jeg skulle ønske den kunne ta bilde av seg selv og legge det ut! Det hadde vært så kooos <3>
Bortsett fra å kjøpe telefon har jeg laget en skikkelig fin kollasj til london boken miiin.

SE SÅ FIN!

Gleder meg til lørdag, for da skal Kariakar og Synne shoppe og bli fulle:) Ikke samtidig daa. Etter hverandre! JippiYEAHJ.

Peace & Love

No comments:

Post a Comment