Sunday 5 September 2010

Pappa, send mer penger! DEL 1

Egentlig har det skjedd så masse ting denne helgen her atte jeg ikke vet hvor jeg skal begynne! Lørdag tok Karikar turen fra grusomme Cheam i grusomme Surrey, inn til herlige london! Så vi rocked on til Oxford Circus ( hvor det ikke er noe sirkus, hvis du lurteee. Circus betyr liksom rundkjøring-ish). Også ser vi Top shop da og bare "yeaaah". FIRE HELE ETASJER MED TING VI IKKE TRENGER, MEN VIL HA! Så vi brukte 2 timer der inne da....... Og jeg endte opp med en hvit genser, og to ringer. Woho. De to timene var virkelig verdt det assss:):)

Gotta love topshop for their rings!


Fine hvite genseren!

Så går vi videre da, også er vi skikkelig sultne. OGså tenker vi yeah, Starbucks it iiiis!! Men så ser vi MacDonalds.. Og det som er så fint med MacDonalds da, er at uansett hvaaa, så vet du at de ikke skuffer deg! Det er liksom KVALITET på HØYT nivå. Og det var det åå, NAM.


Etter en nydelig lunsj, i romantiske omgivelser, gikk turen videre til de eksklusive kjedene H&M, Zara m.m. Også skjedde det noe jeg aldri trodde kom til å skje! Jeg har lagt min elsk på primark! PRIMARK lissom. Der ting koster 1 pund og sånt. Kjøpte 5 par perleøredobber til 1 pund!! Sko til 8 pund! HVORFOR HAR JEG ALDRI VÆRT PÅ PRIMARK FØR? (bortsett fra den åpenbare årsaken at det er veldig mange mennesker fra mange forskjellige land som dytter deg over ende for den siste rosa og oransje joggedressen).

Også kjøpte jeg kule joggesko. Også plutselig var jeg blakk. PAPPA SEND MER PENGER. PÅ FORHÅND TAKK!

Fortsettelse følger...

No comments:

Post a Comment