Friday 24 September 2010

Old fashion, old story, old people

I dag så var det så dårlig vær at det regnet hunder og katter. Bokstavelig talt. Shitt man. Helt insane lissom. Fikk hentet det elskede kameraet mitt. Gleder meg til å ta det i bruk. Men skjønner ingen verdens ting. Kjære Diana Kamera, kan du vær så snill bare fikse deg seeelv? Assa meg skjønner ikke hvordan hun setter inn film en gang! Alt for komplisert. Bare sier det.. Det er en grunn til at vi ikke går old fashion, men modern ass. Old fashion er syre old fashion! Også kjøpte jeg fint skjørt, blazer og pene sorte sko. Så er pretty much blakk. Igjen. SAME OLD STORY! Så nå har mamma fått nok, og bare satt inn masseeee penger. Farlig. Vil ha noe nytt jeg. IGjen....

Og i gååår så hadde vi kosekveld med Skullerud-Bogerud gjengen! Samme gamle folka, helt ny verden!! Hihi. Eller ikke ny verden, siden bor på samme klode, men annen by og land da!
Men koste oss med pasta+pesto&melkesjokis (fikk egentlig aldri noe sjokis karianne.....). Men PEttersen satt egentlig mest på skype, så deeet var jo hyggelig da! Takk for besøket, PEttersen. Come again soooon. NÆT:):):) 

Idag har jeg sett på Eastenders. Fordi Wombats nevner det i en av favorittsangene mine. Det er skikkelig dårlig liksom, men når wombats sier "hopp" sier jeg "jaaa, kjempe høyt"! Og vært i svømmebasseng og skjønt at jeg skal begynne å spise enda mindre, og jobbet. KOS. Nå sover jeg. 

No comments:

Post a Comment