Wednesday 24 November 2010

I died and came to shoe heaven


Dagen i dag har vært helt fantastisk! Jeg har virkelig ingen ord for hvor bra denne dagen har vært!

1. Bra hår-, kles- og sminkedag (ja, det har faktisk psyko mye å si, så hysj med deg)

2. Alle er sjalu for mitt Lanvin plagg (som jeg skal bruke på Ascot -woho)

3. Var kjempe flink på jobben (aka cash money)

4. Juleshopping i Regent Street med Karianne (til meg selv, bruker ikke penger på andre...)

5. Fant den perfekte røde leppestiften (hot mama leppestift lissom)

6. Og sist, men ikke minst: Lette etter de perfekte Louboutins´ene på Selfridges. Det er helt ubeskrivelig hvor shoegasm man får av denne avdelingen. Merry christmas 2 me. Var så syyykt lykkelig over hele Shoe Galleriet at det ikke betydde noe at jeg ikke fant akkurat de perfekte skoene i dag. Heldigvis ny levering neste uke.

Tid for å hoppe i lakenet. See you there. Tjohei

No comments:

Post a Comment