Wednesday 17 November 2010

BIKE

Shitt mann, jeg er syk i dag. Fikk noen ganske overraskende nyheter i går, hvilket gjør at jeg sov dårlig, våknet kl. 5 og ikke sovnet i igjen. Så denne morgenen har jeg hørt på Melissa Horn på replay, drukket squash og spist Spesial K uten melk. MELK blir du feit av. Det er fakta. So to all you fat people out there, here´s your solution!
Nå skal jeg se på House i håp om å finne løsningen på mitt mage+allergi problem. I følge House kan det se ut til at jeg har kreft i magen. En stor svuls eller noe. Sykt. Kanskje jeg kan overbevise legen om at svulsen ligger i magen, og så litt gratis nip tuck på kjøpet?!
PS! House is tha shitt. Elsker den mannen. Skal også bli bitter gammel narkoman lege.

OGså måtte jeg kansellere daten min. Fæn æss.  Unnskyldningen var "jeg har fått en veldig sterk allergisk reaksjon, og må bare ligge til sengs i dag. kan vi ta det en annen gang?" Hahaaa. Hørtes ut som verdens største LØGN. Kunne bare sagt "hei, vil ikke date deg, så kan du bare drite i å snakke til meg igjen?!" Lol. Men han er søt da, og har motorsykkel da. Oh yeah. Kan ikke tro jeg skal på date med en med motorsykkel. Men assa. Alt i alt - a girls gotta eat (bare ikke for mye.. og ikke melk).

xx

No comments:

Post a Comment