Tuesday 9 November 2010

FAVORITE


Oh, yes she is my favorite blogger all time. Så casual, så cool. Jeg skulle ønske jeg hadde så bra stil som  Elin Kling ass. Særr, hun er alltid wow.  


Så i dag har jeg blitt inspirert av henne når jeg shoppet! Kjøpte beige skinnbukser, sorte mixed bomull-skinnbukser og den feteste blazeren jeg har sett på lengeee. Og plutselig var halve lønnen min borte da. Men det var TOTALLY worth it. Selv om jeg ikke vet om det kommer til å passe da. For å prøve klærne i butikken er for folk som er feite wussies. Og jeg er ingen av delene, så kjipt for de.


So today I´ve been inspired by her while shopping. I got beige leather pants, black mixed cotton-leather pants and the coolest black blazer I´ve seen in a long while. Even though I´m not really sure any of it is gonna fit me. Coz trying on before you buy is for fat and wussy people.

xx

No comments:

Post a Comment