Friday 19 November 2010

19112010

Idag er jeg en del friskere (har vært syk i sånn 48  timer ++) og har vært på training med jobben. Veldig nyttig, veeeldig nyttig. Det var en mann der som både jeg og Jo (min kollega fra nord england, som jeg sjeldent skjønner hva sier) var nokså enige om at han var "fit". aka chiiilll. Og det var han virkelig. Og han satt ved siden av meg i hele dag, så det var jo litt kos. Men så, jo mer jeg tittet anonymt bort på han så at attee atttt karen hadde gråå hår i håret sitt! STAKKARS MANN. assa herregud, han var late 20iiies og gråhåret. Poor guy. Så han fikk ikke nummeret mitt da, for å si det sånn. haha.

Også var jeg lest til eksamen og skjønt at "wow, i´m way 2 cool 4 school". Så jeg er ikke keen på uni med det første.. Hehe. Det er liksom "jobbe-tjene masse penger-ha det drit fett" vs. "fattig student- måtte gjøre skole arbeid - ha det drit fett". Velger alternativ a. takk. Rik og fett liv.

Nå er klokken ni. Og alle som kjenner meg vet at jeg må sove. Natta.

No comments:

Post a Comment