Monday 17 January 2011

170111

Vi sitter med vært vårt headset og ser ut som vi er på LAN party. Vi nyter livet. Vi drikker te. Blogger litt. Leser andres blogger. Observerer mennesker. Jobber. Chatter med folk vi er glad i. Spiser mat som ikke er god. Drikker. Skyper med folk i andre land. Ser de store røde bussene kjøre forbi utenfor. Livet i London er herlig. Og hver eneste dag når jeg tar bussen over Westminister Bridge over til Big Ben opp til Trafalgar Square til Piccadilly Circus og opp Regent Street tenker jeg på hvor fantastisk denne byen er, og hvor utrolig lykkelig jeg blir av å se alle disse tingene rundt meg. Det føltes uvirkelig hver dag. Og selv om vi har bodd her i fem måneder nå, drar vi fortsatt til sightseeing hver søndag til ukjente bortgjemte steder. Som Hampsted Heath, Greenwich Village og Richmond Park. Jeg bor i London. Og jeg elsker det! Lurer på hvordan man noen gang kommer man hjem til Norge etter det her?

No comments:

Post a Comment