Wednesday 12 January 2011

The 10a list

Når man er syk, og får beskjed om at man kanskje har svineinfluensa, er det ikke mye man får gjort. Jeg tar til bloggen. Etter å ha vært borte så lenge, er det deilig å skrive igjen. Ja, vet dere syntes det også. En annen ting jeg ikke klarer meg uten når jeg er syk, er skriving av lister. En liste spesielt. The 10a list. 
For all of you suckers who don´t know what a 10a is. It´s the perfect man, bitches. Alle kan klare å skaffe seg en 10 out of 10. Hvor mange klarer faktisk å skaffe seg en 10a? Så da er det greit å ha en liste over forskjellige kvalifikasjoner, sant. 

Hva som gjør en 10a til en faktisk 10a, er veldig individuelt. Min 10a er så uoppnåelig at det kun er jeg som noen gang kommer til å kapre denne karen. Listen er hele tre sider og kommer til å bli mye lengre med tiden. Dette er bare en begynnelse. Og det handler ikke om å være kresen, det handler om å vite hva man vil ha. Og det vet jeg. 

Peace out.

No comments:

Post a Comment