Tuesday 11 January 2011

110111

Hei blogg!
Nå er det ekstremt lenge siden jeg har tatt meg tid til å skrive her. Årsak nummer en. Jeg har flyttet. Årsak nummer to. Jeg har ny jobb. Årsak nummer tre. Som resultat av alt dette, har mitt liv tatt en helt annen retning og har typ ikke tid. Så nå sitter dere vel der hjemme som spørsmålstegn og kan ikke forstå at alt dette har skjedd i mitt liv uten at jeg har fortalt dere om det. Men men, shitt happends, og dere får ikke være med på ALL moroa. Men siden dere spør som snilt.

Ja, jeg har sluttet som au-pair. Og det av mange årsaker. Men får å gjøre det helt klart. Jeg gav ikke opp, det var ikke sånn at jeg ikke prøvde eller ville. Det funket rett og slett ikke lengre.
Så i løpet av kort tid før jul, fikk jeg meg leilighet! Woho. Så nå bor jeg med en liten søt svenske. En tjuvsvenske vel og merke. Men det er de jo hele gjengen, så får ikke gjort så mye med det. Hun er hvertfall nogelunde normal, min lille Mattis. Og ny jobb ja. Eller egentlig så har jeg begynt fulltid der jeg jobbet som intern (lærling for de som ikke vet hva det betyr..) før jul. Men dette innebærer jo som dere kanskje forstår et helt annet spekter av arbeidsoppgaver, for å ikke snakke om ansvar. Åjadda.

Og midt i alt dette kom julefeiring og et nytt år, så som dere skjønner har jeg alt for mye å gjøre. Virkelig. Men I´m back in the game nå. No worries people.

Peace ut.

No comments:

Post a Comment