Saturday 28 August 2010

SOOOLfylt london

Dagen i dag har vært kjeeeempe fin fordi det har vært sånn 25 grader og SOL over hele himmern! Jeg trodde ikke solen visste hvor London var en gang, men den har tydeligvis ditchet Oslo og kommet på besøk til MEG:) Jippiyeah.. Og når det er sol, da må man ta utnytte av det. Det var derfor jeg åpnet takvinduene og satt i solen, inne.. Kan ikke få nok av friluftslivet på kjøkkenet hvor jeg lagde mine egne joggesko.... Som kommer rett på døren min! Fancypants!


OGså når det ble litt mye sol og frisk luft, dro vi til frisøren fordi Fred sitt hår var kjempe langt. Og hvem skulle tro at det fantes KJEKKE, HETRO, FRISØRMENN? Det er helt insane. De er her i London liksom. Tror jeg skal klippe meg snart jeg.

Drømmemannen dukket også opp i dag. Lucky me. Synd at han jogget forbi meg. I trange shorts, og traang t-skjorte. OoOOh. Han fikk whiplash da stakkars, må sikkert gå med nakkestøtte en stund. Nå skal jeg sove snart, blir sliten av alle de insane tingene her..

MEN FØRST SKYPE MED NICOCHICKO! JIHO.

No comments:

Post a Comment