Thursday 26 August 2010

Barneskader

Dagen i dag har vært en kuul dag i London. Yeah. Første jeg måtte gjøre var å registrere meg hos doctoren, hvor utrolig nok ALLE er indiske og snakker med sånn kul aksent.. Er det slemt å le høyt av de? Hahaaahaaaa. Så dro vi på shopping, kjøpte masse diggg, eller sweeties som Fred og Bruno kaller de, som vi spiste mens vi så en drit fet action film. som heter Shrek..

Men nå er jeg nær sammenbrudd her ass. Jeg klarte liksom skade han lille kiden på 2 år! Så begynte han å skrike da, så måtte vi bare liksom slenge alt sammen og dra på SYKEHUSET. "Hei, nye au-pairen skader barna dag 1, jippi". Så begynner han store kiden å gråte fordi han lille kiden får oppmerksomhet. Så får Synne bare nok av kidsa i et minutt. Skjønner hvorfor folk blir alkiser ass. Så når vi kommer på sykehuset spør hun dama "Are you fimiliar with social services?" and i´m like WHAT!?.. Er du særr.. jaja, det var hun, trodde jeg skadet barna med vilje. Men hun skjønte at jeg ikke var slem da.

Men det egentlig skikkelig slemt å si, for de har vært to engler i dag... men nå er det greit at de har lagt seg. Gleder meg til å dra på pub snart ass..

XO

No comments:

Post a Comment