Wednesday 25 August 2010

Londoner


Denne bloggen var levd sitt eget liv siden den ble opprettet for et år siden eller noe. Nå har bloggen blitt med fra Norge til Storbritiannia, og da er det heeelt naturlig å gå fra å skrive på engelsk til å skrive på norsk. Haloo, sier seg selv.

Hvertfall, i dag dro jeg til London da. Tenkte sånn, hva driiver jeg med!? Men måtte jo dra, det er tross alt London. Så gråt og var skikkelig lei meg, så gikk jeg på Taxi Free og ble i godt humør, også kjøpte jeg ikke noe, så ble ikke så godt humør.. Men så møtte jeg Emilie (en barndomsvenninne fra KRISTIANSAND) og en venninne av henne, randomly på flyplassen (de skulle helt til sidnet de) og da ble jeg godt humør:)

Flyturen snakker vi ikke om...

Vel fremme i London, regnet det. Ja, jeg vet. Bombe. Men jeg hadde HUNTERS
sånne her som kjendisene går med, så ble ikke våt. OG selvfølgelig sånn kul barbour jakke. Alle trodde garantert jeg var britisk..

Så kom jeg hjem, til mitt nyyye hjem, og gjorde rommet mitt kjempe pent. Nå drikker vi champagne siden de liker meg så godt. I morgen vet jeg ikke hva jeg skal. Sikker bare morsomme ting..
Men på søndag skal jeg på CARNEVAL i Notting Hill! Sjalu eller..? haha, visste det!!

Nå skal jeg sove snart.. Klokken er bare halv elleve her da. Kjipt for dere at den er halv tolv, dere er nok skikkelig trøtte. Men lover å fortelle mer om hvor kult London er i morgen.

Fred ut <3>

No comments:

Post a Comment