Sunday 3 October 2010

Lørdag den andre oktober totusen og ti

Ah, for en herlig helg!! Jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal begynne en gang!
Lørdag startet jeg dagen med å ta med min lille engel Bruno til parken, lå i gresset mens solen skinte og alt var bare bra..

Så bestemte vi oss for å dra til Camden, men så begynte det å regne. Og det kom som et skikkelig SJOKK. WHat!? Regn??? I London? Hva Hender liksom? Lol. Men det gjorde ingen verdens ting, for jeg hadde verdens beste selskap med meg (Karianne)!!


Så dro vi hjem, kjørte på med K Cider (finnes ikke bedre.....yummy.. spy... blæh...) mens vi satt barnevakt. Evig stabilt ass. (for de foreldre der ute som er bekymret nå, karianne var edruu).

Også blir det storm ute, og uavhengig av hvor bra selskap jeg hadde da, så var det helt jævlig!!! Vi brukte faen meg 1,5 t til Shoreditch assss.

Men assa, der var selskapet så riktig braaaa, at når vi kom frem kunne vi bare smile, når EBBA & HANNA stod i døren og ventet.

Og Shoreditch stiiiill don´t know what hit it! Vi rocket rundt på Electricity Showroooms and danset litt vel mye på bordene (ikke jeg da, jeg gjør jo ikke sånne ting). Men så stengte vårt lille showroom, så måtte dra videre til den ekstremt eksklusive og trendy B@1, hvor vi slaaapp og sno drinker, men fikk drinker fordi vi kom fra Norge og der kom nemlig AHA fra ogsååå. Chiiiilll. Også stengte det også, men vi ville ikke at det skulle stengeee så da ble det guitar hero hele natten!! Helt til vi møtte polakk nordmannen fra Bergen. Følte litt for mye assosiasjoner til han... Da gikk vi og la oss :)

No comments:

Post a Comment