Tuesday 14 September 2010

Barbour

Jeg er skikkli slitan. Fordi atte jeg har fått meg jobb. Så jeg jobber fra 7 a.m til 7 p.m hver dag.. Vet ikke hvor mange timer det er, men skikkli mange hvertfall! Så energien min blir helt bortevekken.. Det er ikke noe igjen av meg lissom. Men det er morooo!! Men orker ikke fortelle om alle de morsomme tingene. Fordi jeg er slitan. Assa, meg sovnet 9p.m i går. Det er tidlig. I morgen har jeg fri. Zzzove shcempe lenge.

Men i dag da, i lunsjpausen min, så jeg på alle de fine butikkene i Carnaby Street da. Også plutselig bare BÆM "BARBOUR".. Omg. Jeg elsker Barbour. Men jeg hadde liksom en avtale med KArianne da. Vi skulle kjøpe dem på nettet. Men så prøvde jeg en da. I grønn. Og den var sånn "Wow, you just loook perfect". Og når hun sa det tenkte jeg "skitt, hun er sikkert den mest ærlige personen i verden, som ville sagt i fra hvis den ikke var fin...." Så jeg kjøpte den da... Jæjæ. Noen lapper her, noen lapper der.. Denne her kjøpte jeg:


Menne tror jeg skal bytte den til sort. For svart er pent.

Og nå begynner jeg å bli blakk. Igjen. Sååå papsen, more cash pleease!


No comments:

Post a Comment